Dieta nisko – węglowodanowa – czy dla ciebie?

Co musisz wiedzieć, jeśli chcesz przejść na dietę nisko-węglowodanową? Przede wszystkim warto być świadomym jej podstawowych założeń. Otóż głównym założeniem tej diety jest jak najmniejsze spożycie węglowodanów w ciągu dnia. Dodatkowo powinniśmy pamiętać, aby unikać spożycia zbyt dużej ilości cukrów rano. Dlaczego? Ponieważ rano poziom cukru w naszym organizmie jest na wysokim poziomie i nie powinniśmy dodatkowo zwiększać jego poziomu. W ten sposób możemy uniknąć wielu groźnych chorób, w tym także cukrzycy. Dieta ta działa, ponieważ organizm, wyczerpując zapasy glikogenu w mięśniach, zaczyna czerpać pokłady energii z kwasów tłuszczowych. Dzięki temu zjawisku my mamy szansę na utratę tkanki tłuszczowej. Warto również, aby dieta ta łączyła się z rozpoczęciem treningów. Nie muszą to być tylko treningi na siłowni. Ćwicząc w domu, możemy również uzyskać zadowalające efekty. Przekonało się o tym już wiele osób. Jeżeli więc chcemy pozbyć się nadprogramowych kilogramów raz na zawsze- dieta ta może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Be the first to comment on "Dieta nisko – węglowodanowa – czy dla ciebie?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*